エディタ内で簡単にパーティクルを生成できる Arma 3 の Emitter 3Ditor MOD が v1.025.07 で修正

Arma 3のエディタ内でパーティクルを生成できるMOD

Arma 3 でシナリオを作成できる Eden エディタ上で、簡単にパーティクルや光源を生成できる Emitter 3Ditor MOD がバージョン 1.025.07 へ更新。いくつかの不具合を修正しています。

Emitter 3Ditor Misc Features 1 - YouTube

MOD によりエディタ内からリアルタイムでエミッターのパーティクルと光の編集が可能になり、エディタ内で生成した物がそのままシナリオ内へ反映されるようになります。また生成・編集したエミッターはどんなオブジェクトにも取り付けられます。それに編集したエミッターを保存し、sqf 形式やコンフィグのクラスとして出力もできます。

チェンジログ:

  • FIXED: Frame nr in Animation leaf could be left empty, causing scripting error shown and db data corruption
  • FIXED: loading a scenario and then attempting to launch tool it would not launch
  • FIXED: clicking on the eden edit area while data validation running would cause data corruption
  • FIXED: setting last frame nr value manually would cause scripting error
  • FIXED: 'luminance' state in Render Params was not stored correctly
  • FIXED: 'pasting' params into an emitter and then later editing the emitter's params broken
  • TWEAKED: the colors of the various things on GUI that were the odd tint of brownish-pinkish-whatever should now be the color stuff you have chosen in your profile (or game default)
  • TWEAKED: importing params less frownyface about pasting other than just the wanted params into the export fields, so for example whole _emitter setParticleParams [] etc can be pasted (only parameters are read)
  • TWEAKED: mod size reduced by removing a lot of useless data

Emitter 3Ditor - Page 2 - ARMA 3 - ADDONS & MODS: COMPLETE - Bohemia Interactive Forums

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