Arma 3 へ高度で現実的な医療機能や、味方部隊を端末で指揮可能な戦闘指揮システムなどを実装し、ゲーム プレイを拡張する Combat Space Enhancement MOD がバージョン 0.7.0 アルファへ更新され、即席爆発装置が携帯電話から遠隔で起爆できるようになりました。また多くの修正が行われています。
完全に独立化されたこの MOD ではシングルプレイ、マルチプレイや専用サーバーでの動作と互換性があり、モジュールの設置により機能を有効化する事が可能で、さまざまなカスタマイズが可能です。
チェンジログ:
- Added: cellphone triggered IEDs.
- Added: Player placed IEDs.
- Changed: Minor improvements to eventhandler_f.
- Improved: Improved duplicate activation entries detection.
- Improved: setUnconsciousState function.
- Fixed: cseLogoPlain.hpp missiong ; error.
- Added: Player Request action framework (cse_fnc_sendRequest_f)
- Changed: cse_name is now set with setDead call.
- Added: Request BFT device access for players.
- Added: Camelbaks for Field Rations Module (Prototype work in progress).
- Added: Request to become group leader for cse_sys_groups.
- Added: Custom Eventhandlers for drag, carry and drop (onDropInjured, onDragInjured, onCarryInjured).
- Fixed: Duplicate entry in cse_sys_wind stringtable.
- Fixed: NVG brightness adjustment didn't work.
- Fixed: Bug #75368: Animation Bug: CPR.
- Fixed: Bug #75370: Medkit Usage by Non-Medics.
- Fixed: Bug #75377: Unconscious Bug.
- Added: Feature #74811: Logistics now works with static weapons.
- Added: Feature #74837: Weapon selection with keybindings.
- Added: Feature #74936: Keybinding for putting weapon on back.
- Added: Feature #75373: Adjustable Time for Bandage and Medical Item use.
- Fixed: Loading bar function would throw an error if waiting time was 0.
Combat Space Enhancement 0.2 - BI forum
Combat Space Enhancement | A total modification overhaul to ARMA 3
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