Arma 3 開発版のリビジョン 116014 で爆発範囲の表示が追加

Arma 3 に新しい機能などコンテンツを先行して実装する開発版のリビジョン 116014 が配信され、Zeus Game master 時に砲撃モジュールを使用すると、着弾範囲が示されるようになりました。

EXE rev. 116014
Size: ~75 MB
KNOWN ISSUE
  • Zeus pop-up error about respawning
DATA
  • Tank crew should no longer use 'magic radar'
  • Added: New variations for fatigue sounds
ZEUS
  • Added: Splash radius of ordnance modules is now visualized on the ground
  • Added: Unique ammunition types for ordnance modules. Rocket module is now using cluster sub-munition, leading to even deadlier effect.
  • Added: Explosives, Mines and Intel objects are now sorted in new category "Other (Interactive)"
  • Renamed: Ordnance modules now show caliber of the incoming projectile, so it's clearer how powerful they are
ENGINE
  • Fixed: Mines were ineffective on roads
  • Fixed: Drawing of alpha objects in PiP
  • Disabled idle poses while aiming and shooting
  • Fixed: Gear up SFX triggered when starting as Flying

その他にも地雷オブジェクトなどが新たなカテゴリへと移動されています。

Development Branch Changelog - BI forum

開発版を使う方法はこちら。
ArmA3の開発版を使う

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