Arma 3 開発版で Zeus から IED の設置が可能に

Arma 3 に新しい機能などコンテンツを先行して実装する開発版のリビジョン 115584 が配信されました。

Zeus ゲーム マスター ミッションから爆発物が利用可能になり、地雷や IED が設置可能になりました。地雷は END キーで起爆が可能です。

現在、Zeus で割り当てられているキーは変更が不可能となっていますが、割り当てできるよう作業中とのこと。

チェンジログ:
EXE rev. 115584
Size: ~129 MB
DATA
  • 修正:しゃがんでいる時に足を横に踏み出している状態での姿勢変更
  • 修正:動物の挙動で近くにある物体をチェックする時に時折不具合が
  • ベレー帽のノーマル マップを僅かに微調整
  • 追加:多くの中に発射モード切り替え時の音を追加
  • 追加:コミュニティからの要求により空の武器ホルダー
  • 武器ホルダーは cfgPatches の正しいフォーマットを持つように
  • 武器ホルダーにおけるアイコンの大きさを調整
  • Hellcat の cfgPatches が正しく割り当てられているように
  • I_UAV_AI の cfgPatches が正しく割り当てられているように
ZEUS
  • Fixed: BIS_fnc_exportCuratorCostTable didn't show correct vehicle and group costs when exported on one page
  • Added: Hint about pinging is now displayed for players in every Zeus mission (some people didn't know the feature)
  • Fixed: "Skip Time" module rounded the desired value to whole hours, now it's precise to the minute
  • Fixed: In ZGM missions, Zeus wasn't able to place autonomous vehicles with AI in it. Fixed for BLUFOR and OPFOR, Independent vehicles will be added later due to another technical issue.
  • Added: Explosives are now available in GM missions
  • Added: Mines can now be detonated by pressing 'End' key
  • Added: IEDs can now be placed by Zeus
ネタバレ注意
Added: New icons for Nikos and Orestes uniforms
ENGINE
  • Fixed: Zeus to be buildable on Linux

Development Branch Changelog - BI forum

開発版を使う方法はこちら。
ArmA3の開発版を使う

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