Arma 3 Dev バージョン 108296

Arma 3 デベロッパー バージョンの新たなリビジョン 108296 がリリースされました。更新は Steam を介して自動で行われます。

チェンジログ:
EXE rev. 08296
Size: ~227 MB
  • 追加:ターゲットと登場メニューの表示範囲
  • (メニューの出る範囲が狭すぎた)
  • 修正:建物内の開いている扉から通してみたオブジェクトが消えていた
  • 修正:AI と測距:弾道計算
  • 修正:全ヘリコプターのフライト モデルを微調整
  • 修正:UH-80 のライトを修正と改良
  • 修正:梯子を登る速度に合わせてアニメーションを再生
  • 修正:CSAT の技術者は Kamysh へ正しい曳光弾の色を搭載した
  • 修正:建物が倒壊する時の砂煙にいくつかの誤った値
  • 修正:迫撃砲射撃時の砂煙の色を微調整
  • 修正:植生パーツ上での車両から出る砂煙エフェクトを微調整
  • 追加:Vehicle weapons empty cases on medium particle quality
  • ADDED: Respawn loadouts in CfgRespawnInventory are no longer conditioned based on 'show' parameter. Instead, new functions BIS_fnc_addRespawnInventory and BIS_fnc_removeRespawnInventory are added to manage the loadouts in the same way as respawn positions are handled
  • 修正:車両を作成する地点 を "Respawn Pistion" モジュールで指定していると、ミッション開始時に認識されていなかった
  • 修正:BIS_fnc_respawnTickets が時々値を更新しなかったのと巨大なネットワークを読み込もうとしていた
  • 修正:ショーケース:SCUBA で誤ったヒント クラスが使われていた
  • 修正:ショーケース:Infantry で観測手が交戦すると未定義関数のエラー
  • 修正:ショーケース:Infantry でミッション終了時に村へ砲撃が行われていた
  • 修正:ショーケースで様々な微調整:より日光を、脱出任務の位置、プレイヤーは船の操縦を代われる様に
  • 修正:Mission fail is now reliable in more situations in Escape from Stratis
  • 修正:専用サーバーのマルチプレイ ミッションでのタスクの様々な問題
  • 修正:マルチプレイのロビーで名前が欠落していたのを修正 (Headhunters, Escape from Stratis)
  • 追加:Escape from Stratis で死体の削除
  • 修正:変更:ショーケース:Supports でミッション終了が早くなりました
  • 追加:"Defend" ミッション タイプは unified セクターが使用する。敵陣営がマップ上に示された全てのセクターを保持するとミッション終了。
  • 修正:CoF Green:アタッチメントの無い Mk. 20 へ切り替え
  • 修正:Quadbike の操作性といくつかのドライビング モデルを改良
  • 修正:HEMTT のコ・ドライバーは指定された役割を持っていない
  • 修正:消音の Scorpion は正しい射撃モードを持っている
  • 追加:ランチャーの弾倉を正しく選択する為に GUI (Graphic User Interface) で正しく弾倉を表示
  • 修正:コミュニティ製の航空機は地上で砂煙が舞い上がらない
  • 修正:無線通信で装輪 APC が "tank" と呼ばれていた
  • 修正:キャラクターの音が大きい
  • 追加:Defend: Kamino に新しいリスポン インベントリ機能
  • 修正:テクスチャの修正による小さなグリッチ
  • 修正:あざみは様々なモデルを持つ
  • 修正:いくつかの木のテクスチャを微調整
  • 修正:offroad の音を調整
  • 修正:HEMTT と Zamaks はより良い乗員の位置を持つ
  • 追加:プレイヤー名がリスポン メニューで表示
  • 修正:Mk.20 弾倉は正しい影を持つ
  • 修正:physx の車両の車輪半径の当たり判定を変更
  • Firing Drills 関係 :
    FIX: Firing Drills: 3D CP indicators now scale and alternate color to attract attention FIX: Firing Drills: CP center, area and shooting box markers implemented Training: CPs always shown Competitive: previously activated and first next CP shown only Cleared CPs indicated FIX: Firing Drills: Target markers implemented Training: always shown Competitive: active CP targets shown Post-completion: always shown for both rule sets as AAR Normal, no-shoot and bonus targets indicated Hit and missed targets indicated FIX: Firing Drills: Systems now terminate on competitor death (impressive achievement!) FIX: Firing Drills: Fixed broken hint in CoF: Orange ADDED: Firing Drills: Competitors are healed with every reset / restart ADDED: Firing Drills: CoFs now select the correct default weapon with every reset / restart FIX: Firing Drills: Competitor weapons were not properly reset when more weapon types were available during the CoF FIX: Fixed undefined variable in CoF: Blue FIX: Fixed undefined variable in CoF: Green ADDED: Firing Drills: FM records with introduction, rules and tips added ADDED: Firing Drills: bonus & penalty logic between Training and Competitive made consistent ADDED: Firing Drills: first version of PiP feedback added for accuracy targets (currently for all) FIX: Firing Drills: Restarting within a CP would leave the IGUI element active FIX: Firing Drills: Medal icon sometimes shown using Training rules FIX: Firing Drills: Now using symbology on selector targets ADDED: Firing Drills: Ability to immediately quit at the end of CoFs added ADDED: Firing Drills: Added audio cue when going over the next medal time FIX: Firing Drills: Conversations all switched to radio again FIX: Firing Drills: CP briefing target box now follow different logic: top value (targets remaining) and bottom value (bonuses remaining, if any)

デベロッパー バージョンを使う方法。
ArmA3 アルファのデベロッパー・バージョンを使う | 弱者の日記^^

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