reported by Joris-Jan van 't Land on Wednesday 5th June 2013
FROM: Project Lead
TO: Alpha Users
UNIT: Arma 3 Alpha, Arma 3 Alpha Lite
ACTIVITY: Game Update: 0.60 (Sniper Package)
SIZE: ~552 MB
Arma 3 アルファがバージョン 0.60 に更新され二つの狙撃銃とギリースーツを含むスナイパー・パッケージが追加されました。
チェンジログ
DATA
- 追加:BLUFOR に M320 LRR .408 狙撃銃
- 追加:BLUFOR にギリースーツを来たスナイパーとスポッター
- 追加:OPFOR GM6 Lynx 12.7mm 狙撃銃
- 追加:OPFOR にギリースーツを来たスナイパーとスポッター
- 追加:レンジファインダー付き双眼鏡
- スナイパー・フィールドマニュアルを追加
- スタンス・インジケータを追加 未だオプションに追加されていない。たまに表示されないバグがあるので Profile をリセットするか、beta での表示位置変更オプションを待つ。
- 修正:Speedboat での砲塔の転回速度
- 修正:Speedboat の後部砲手が照準器が使用できなかった
- 修正:Ifrit, Hunter と Offroad の速度計を調整
- 装輪車両の車輪ヒットポイントを改良して正しく破壊できる様に
- ロックされている車両の武器が変更時にロックが失われるのを防ぐ
- TRG が正しい 5.56x45mm 弾薬を使用する
- 修正:special ammo box 内の MXM 弾薬
- FL が戦闘時に立ちから跪く際の動きを修正
- 走っている時は武器を無効に
- 無線プロトコル:戦闘時の無線を 100 以上に拡大(追加及び設定)
- 無線プロトコル:隠密時の文章が欠落していたのを修正(追加及び設定)
- 無線プロトコル:ID で使用するために 53 の新しい名前()
- マルチ・プレイ内でゲーム・オプションの Difficulty タブを無効化
- 修正:description.ext で respawnOnStart が 1 に設定されていた時に、死亡スクリプトが復活スクリプト後に実行されていた
- BIS_fnc_addCommMenuItem:引数 [caller:Object, cursorPos:Array, target:Object, is3D:Bool, itemID:String] を _this で実行可能
- 重複していた onPauseScript を除去
- 茂みの弾貫通力を調整
- 修正:Evasive left と Lean left toggle が競合
- 岩の上やボートが地上を滑れるように車両底部でより摩擦が起きるよう調整した
- 修正:http://feedback.arma3.com/view.php?id=8414(パーティクル・エフェクトが常に地面で作成されていた)
- 修正:http://feedback.arma3.com/view.php?id=4620(車両の燃えている光は水面下では無効化)
- 全ユニットの oxygenCapacity パラメータを変更
- 修正:http://feedback.arma3.com/view.php?id=8589(OPFOR Squad Leader の名前が "Rifleman" だった)
- 修正:自動車化歩兵グループの人員数
- 変更:地雷サイトのモジュールはじらいが向いている方向に回転する
- 追加:サポート・モジュール内の仮想プロパイダに custom init code のダイアログ
- 追加:サポート・モジュール内の仮想プロパイダに custom supply crate init code のダイアログ
- 修正:ヘリコプター・ショーケースの文章が壊れていた
ENGINE
- Fixed: Incorrect reloading while in optics
- Fixed: Crash on exiting the game (audio-related)
- Fixed: Crash while ordering subordinate to fire artillery same time as having Hunter selected to receive orders
- Helicopter AI improvements (e.g. diving too much during attack runs)
- Improved ship AI path planning
- Added: Reveal action reveals mines
- Decreased mine reveal angle
- Dynamic light influence on AI visibility tweaked further
- Changed threshold for when AI puts on NVG
- Decreased flashlight influence on side recognition
- Terrain decal fix (Stratis runway)
- Fixed: Stabilize car turrets
- Fixes to refreshing of difficulty indicator in Campaign and Scenarios displays
- Fixed: Selection of first RscTree item after opening Scenarios dialogue
- Added: UI controls validator (inventory can recognize which UI controls were not properly initialized, and show some error information)
- Fixed: Visual representation of broken wheels not matching the correct wheel for wheels destroyed using scripts
- Fixed: Tree destruction animation
- Sprint now overrides Combat Pace in all cases
- Aiming down in combat pace doesn't make player start running anymore
- Added config multiplier of damage that crew receives when vehicle crashes to object
- MP score table properly integrated into debriefing display
- Fixed: Ragdoll could interfere with cargo poses in multiplayer
- Fixed: Ragdoll launching into air by destroyed objects
- Fixed: When user tries to pick an item from a corpse to a slot and that slot already contains another item, linked item would disappear
- Non-local objects shouldn't collide with ground (breaking joints - http://feedback.arma3.com/view.php?id=7884)
- Fixed: Random rotation of the submunition pattern (artillery)
- Fixed: Setting of full-screen gamma
- Fixed: markerDir return value type
- Improved loading of scenario overview images from PBOs (one known issues to do with subfolders remains)
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